Fagleder tjenestedesign (Oslo)

Kantega søker fagleder for tjenestedesign til vår avdeling for brukeropplevelse og design.

I Kantega får alle sin del av kaka
I Kantega får alle en del av kaka
Hans-Jørgen og Øyvind står på for kundene og deler overskuddet til slutt

Har du hjerte og hode for tjenestedesignfaget og bærer en fagnerd inni deg? Ønsker du å være med å bygge et sterkt faglig miljø for tjenestedesign? Da tror vi du passer du godt i denne jobben.

I Kantega jobber vi for å begeistre brukere, og lage løsningene kundene ikke klarer seg uten. På kundelisten finner du en god blanding av gründerbedrifter, banker og offentlige virksomheter. UX-miljøet vårt er i vekst og høyt faglig nivå er noe av det vi er mest opptatt av. Vi ser derfor etter en tjenestedesign-coach som kan jobbe med tjenesteinnovasjon for kantega sine kunder i krysningspunktet mellom brukerbehov og forretningsmål. Og, som sammen med andre fagnerder kan hjelpe designere i Kantega med tilnærming til designprosess, metodikk og verktøy.

Vi ønsker oss deg som

  • Er en faglig inspirator for andre

  • Ønsker å være med å bygge en faglig sterk avdeling, inkludert rekruttering

  • Har en dyp kunnskap om innsiktsarbeid, tjenestedesignmetodikk og brukersentrert tilnærming

  • Har en god porsjon praktisk erfaring med designarbeid

  • Ønsker å holde foredrag jevnlig på interne og ekstern arenaer

  • Er opptatt av prosess, metoder og verktøy, men forstår at gjennomtenkt og god praktisering av faget er det som faktisk betyr noe

Hos Kantega vil du få

  • Dyktige kolleger som brenne for faget

  • Gjøre nødvendig kartlegging av hva som er det rette produktet og eksperimentere deg fram til det optimale resultatet når grunnlaget for det er på plass

  • Være med å lage ting fra A til Å

  • Ha en god balanse mellom privatliv og jobb

Er du interessert?

Alt du trenger å gjøre er å skrive inn navn og e-postadresse under så tar vi kontakt med deg: