Vinn-vinn når kunden får gjøre jobben

Selv om du - forhåpentligvis - ikke så ofte anskaffer et nytt kredittkort, er det kjekt at det er enkelt når du skal bestille det. Vi har laget en løsning for SpareBank1 Kredittkort hvor bestillingen går som en drøm, også på mobil og nettbrett.

Øystein og Aud Jorun
VIKTIGE BRIKKER
Øystein og Aud Jorun er begge viktige brikker i Kredittkort-prosjektet

Kantega har tidligere laget et system for opprettelse av kampanjer og utsending av tilbud om kredittkort. Det nye nå er at du raskt og enkelt kan bestille kredittkortet, etter å ha mottatt et tilbud.

Søknadsprosessen er blitt effektiv, og du kan gjøre alt på egen hånd. Antallet henvendelser til kundesenteret er redusert, og kundebehandlerne har fått frigjort tid og energi til andre oppgaver.

- Vi ser allerede at det er flere kunder som gjennomfører søknadsprosessen ved hjelp av denne løsningen og dermed er det også flere som bestiller kort, sier Christer Sælensminde Dale i SpareBank1 Kredittkort.

- Suksessoppskriften er at vi bruker nok tid på å forstå behovene, og at oppdragsgiver får spille en aktiv rolle, sier teamleder for dette prosjektet, Aud Jorun Forbord i Kantega. Vi hadde hyppige demonstrasjoner av løsningen underveis i utviklingsløpet og mange verdifulle diskusjoner. At vi eier oss selv, gjør noe med IT-løsningene vi lager. Her har vi laget en løsning som både sluttbruker, oppdragsgiver og vi er fornøyd med og som forenkler hverdagen - for alle, avslutter Aud Jorun.